5.6.15

Ψηφοδέλτιο της Χρυσής Αυγής σε σύλλογο δασκάλων στην Θεσσαλονίκη

Την προσπάθεια της Χρυσής Αυγής να εισβάλλει στην εκπαίδευση και στα σωματεία των εκπαιδευτικών καταγγέλλει η Γ` ΕΛΜΕ τονίζοντας πως μετά τη συμμετοχή τους στις εκλογές των υπηρεσιακών συμβουλίων στη Δυτική Θεσσαλονίκη, τα φασιστοειδή κατέθεσαν ψηφοδέλτιο ως «Εθνικιστικό Μέτωπο» για να συμμετέχουν στις εκλογές αντιπροσώπων του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Υπαίθρου Θεσσαλονίκης για την 84η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ.

"Στο χρυσαυγίτικο ψηφοδέλτιο φιγουράρει, ως μόνος υποψήφιος, εκπαιδευτικός που είναι αποσπασμένος στο βουλευτικό γραφείο του υπόδικου χρυσαυγίτη βουλευτή Ματθαιόπουλου" αναφέρεται στην ανακοίνωση.

 Χρυσή Αυγή αποτελεί ναζιστικό, φασιστικό μόρφωμα, που έχει αποστολή το χτύπημα του εργατικού-λαϊκού κινήματος. Η εγκληματική ιδεολογία και δράση της Χρυσής Αυγής είναι ενάντια στα συμφέροντα των εργαζομένων. Η δολοφονική της δράση έχει πια αποκαλυφθεί και γι’ αυτό δικάζεται αυτή την περίοδο στις φυλακές Κορυδαλλού.


Η ναζιστική-εγκληματική οργάνωση της Χρυσής Αυγής ανοιχτά πια επιχειρεί να εισβάλλει στην εκπαίδευση και στα σωματεία των εκπαιδευτικών για να σπείρει το ναζιστικό δηλητήριο και το ρατσιστικό μίσος στους δασκάλους και στα παιδιά του λαού μας. Δεν πρέπει να το επιτρέψουμεΟ φασισμός-ναζισμός δεν είναι μια ακόμα ιδεολογία. Είναι το ίδιο το έγκλημα." τονίζουν οι εκπαιδευτικοί και καλούν τους συναδέλφους να απομονώσουν τους ναζιστές της Χρυσής Αυγής! 

"Το ναζιστικό δηλητήριο του μίσους και του ρατσισμού δεν έχει θέση στα σχολεία! Οι χρυσαυγίτες εκπαιδευτικοί δεν έχουν θέση στα σωματεία!" 


Οι εκπαιδευτικοί αντίθετα έχουμε υποχρέωση να αποκαλύψουμε στα μάτια των μαθητών μας τον πραγματικό ρόλο της Χρυσής Αυγής.

Η παρουσία και η συμμετοχή της φασιστικής Χρυσής Αυγής στη λειτουργία και τις διαδικασίες ενός συνδικαλιστικού σωματείου αντιστρατεύεται ανοιχτά τις αρχές και τους σκοπούς του" καταλήγου στην ανακοίνωσή τους.

Πηγή: alterthess.gr

1 σχόλιο:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.