28.11.18

Ανετράπη κατάληψη που αποφασίστηκε από ολιγομελή ομάδα χωρίς καμία συγκατάθεση "για την ελληνική Μακεδονία"

"Καταδικάζουμε τους υμνητές της Χρυσής Αυγής που οι πολιτικοί τους πρόγονοι συνεργάστηκαν με τον Χίτλερ και έκαψαν τα χωριά μας!" αναφέρουν οι μαθητές του ΕΠΑΛ Καντάνου και του ΓΕΛ Παλαιόχωρας που άλλαξαν κατεύθυνση στην κατάληψη αποφασίζοντας συλλογικά. 
Χάρτης που κυκλοφορεί σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης εμφανίζει και καλεί τους μαθητές σχολείων της χώρας να συμμετέχουν σε καταλήψεις για το θέμα της Μακεδονίας, έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις και καταγγελίες για προσπάθεια εθνικιστικών και φασιστικών κύκλων να εκμεταλλευθούν το πατριωτικό αίσθημα των μαθητών.

Στα σχολεία αυτά συμπεριλαμβάνονται και το ΕΠΑΛ Καντάνου και το ΓΕΛ Παλαιόχωρας

Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr και καταγγελίες μαθητών από το ΕΠΑΛ Καντάνου στις 19 Νοέμβρη πάρθηκε απόφαση χωρίς την συγκατάθεση του προέδρου του 15μελούς και των μαθητών του σχολείου από μια ολιγομελή ομάδα παιδιών για κατάληψη με αίτημα: «Η Μακεδονία είναι ελληνική».

Όπως καταγγέλλουν οι μαθητές εθνικιστικά sites χρησιμοποιούν το σχολείο για να καλλιεργήσουν το μίσος απέναντι σε άλλους λαούς.

Στο ΓΕΛ Παλιόχωρας η κατάληψη άλλαξε τα αιτήματα μετά από γενική συνέλευση του σχολείου. Τα αιτήματα που ψήφισαν οι μαθητές είναι:

• Μόνιμοι διορισμοί καθηγητών
• Κρατική χρηματοδότηση για τις ανάγκες του σχολείου
• Ασφαλής και έγκαιρη μεταφορά των μαθητών στο σχολείο
• Να μην περάσει το νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης που θα μας βάζει να δίνουμε πανελλαδικές Χ2.

Οι μαθητές με ανακοίνωσή τους "καταδικάζουν τους υμνητές της Χρυσής Αυγής που οι πολιτικοί τους πρόγονοι συνεργάστηκαν με τον Χίτλερ και έκαψαν τα χωριά μας. Απαιτούμε να φύγουν τα σχολεία μας από τους ρατσιστικούς χάρτες και τα sites τους.

Τέλος στην ανακοίνωσή τους οι μαθητές των σχολείων ΓΕΛ Παλιόχωρας και ΕΠΑΛ Καντάνου καλούν τους υπόλοιπους μαθητές να πάρουν θέση απέναντι στους φασίστες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.