15.11.18

Αποτυχημένη προσπάθεια για κατάληψη σε σχολείο από ακροδεξιούς στις Συκιές Θεσσαλονίκης

Την Τετάρτη 14/11 το πρωί 5-6 μαθητές, γνωστοί για τις ακροδεξιές αντιλήψεις τους, έκλεισαν το 2ο ΓΕΛ Συκεών με αιτήματα για την ηρωοποίηση του Κατσίφα και την ελληνικότητα της Μακεδονίας. 

Αφού κρέμασαν Ελληνικές σημαίες και πανό με φασιστικά συνθήματα ήταν σίγουροι πως και φέτος θα κερδίσουν την γενική συνέλευση. Να θυμίσουμε ότι στο ίδιο σχολείο πέρσι είχε γίνει κατάληψη από Χρυσαυγίτες μαθητές εναντίον της μειονότητας της Θράκης.

Τα πράγματα όμως φέτος δεν ήταν εύκολα και οι ακροδεξιοί έχασαν την πλειοψηφία κατά πολύ, λήγοντας έτσι αναγκαστικά την φασιστική τους φιέστα.

Είναι γνωστό πως η Χρυσή Αυγή προσπαθεί τα τελευταία χρόνια να παρέμβει σε σχολεία χρησιμοποιώντας τα αισθήματα αγανάκτησης των μαθητών, δηλητηριάζοντας τους με μίσος, ξενοφοβία και ρατσισμό. Εμείς σε αυτήν την ρητορική, που πρότυπο έχει την Ιταλία του Μουσολίνι και την Γερμανία του Χίτλερ, απαντάμε δυναμικά με αλληλεγγύη και δράσεις προκειμένου κανένας να μην μπορεί να καταπατήσει τα δημοκρατικά μας δικαιώματα που κατακτήθηκαν με αγώνες.

Αυτό όμως δεν είναι αρκετό. Για να εξαλειφθεί ο φασισμός, η φτώχεια, ο ρατσισμός, ο σεξισμός, η ομοφοβία πρέπει να εξαλειφθεί το σύστημα που τα γεννά και αυτό δεν είναι άλλο από τον καπιταλισμό. Η σωστή απάντηση έρχεται μέσα από οργάνωση και κινήματα, μέσα από αντιφασιστικούς πυρήνες σε κάθε σχολείο και γειτονιά όπου με δημοκρατία και αγώνες θα οδηγήσουν την κοινωνία μας μπροστά και όχι εκατοντάδες χρόνια πίσω. Διεκδικούμε σχολεία ανοιχτά δημόσια σε όλους, ειρήνη, μια Παιδεία που θα προάγει ενεργούς πολίτες με κριτική σκέψη και ίσες ευκαιρίες. Γιατί δεν ξεχνάμε τον Παύλο Φύσσα, τον Σαχζάτ Λουκμάν, τους αγώνες της νεολαίας στην εξέγερση του Πολυτεχνείου που γιορτάζουμε σε λίγες μέρες.

Σας καλούμε όλους στην πορεία του Πολυτεχνείου το Σάββατο στις 5μμ στην είσοδο του Πολυτεχνείου για να παλέψουμε ενάντια στον νεοφασισμό και το σύστημα που τον γεννά.




Μαθήτριες και μαθητές από το 2ο ΓΕΛ Συκεών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου