2.3.17

Eργολαβική εργαζόμενη στην Εθν.Τράπεζα κατήγγειλε απρεπή συμπεριφορά προϊσταμένης και κατέληξε απολυμένη...

Απευθύνθηκε στη διοίκηση της εταιρείας της για να καταγγείλει την απρεπή συμπεριφορά προϊσταμένης και κατέληξε να απολυθεί. Και κερατάς και δαρμένος, δηλαδή, που λέει και η λαϊκή ρήση.

Το ποτήρι ξεχείλισε όταν η επί εφτά χρόνια εργολαβική εργαζόμενη στο τηλεφωνικό κέντρο της Εθνικής Τράπεζας ζήτησε άδεια, με την προϊστάμενη του τμήματός της να μετέρχεται λεξιλόγιο... λιμανιού.

Παρά το γεγονός ότι αποδέχτηκε το αίτημα, στο ευχαριστήριο μήνυμα της εργαζόμενης απάντησε με υβριστικές εκφράσεις.

Η ακατανόητη αυτή συμπεριφορά δεν είναι και τόσο ακατανόητη, καθώς ο Σύλλογος Δανειζομένου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα (ΣΥΔΑΠΤΤ) έχει γίνει συχνά αποδέκτης καταγγελιών για την προβληματική συμπεριφορά της εν λόγω προϊσταμένης.

Η εργαζόμενη -μάταια- απευθύνθηκε στην εταιρεία της, την ICAP Outsourcing, αφού όταν γνωστοποίησε το περιστατικό, έλαβε την απάντηση: «Το κλείνουμε (σ.σ. το στόμα) και προχωράμε», καθώς η ΕΤΕ είναι ένας από τους μεγαλύτερους πελάτες της εργολαβικής εταιρείας.

Η εργαζόμενη στη συνέχεια ήρθε σε επαφή με τον Σύλλογο, ο οποίος πραγματοποίησε συνάντηση με τον διευθυντή και τον τομεάρχη του τμήματος.
Δεν ήταν αρμόδιοι...


Το σχόλιο της προϊσταμένης της Εθνικής Τράπεζας στο ηλεκτρονικό μήνυμα με το οποίο η υπάλληλος την ευχαριστούσε! |
Οι δύο εκπρόσωποι της διοίκησης της τράπεζας είπαν ότι δεν είναι οι ίδιοι αρμόδιοι για τη διαχείριση του προβλήματος και ότι «δεν συντρέχει λόγος να απευθύνεται εργαζόμενος της Εθνικής Τράπεζας σε εργαζόμενο τρίτης εταιρείας», υπενθυμίζοντας ουσιαστικά το γεγονός ότι οι εργολαβικοί -παρά το γεγονός ότι απασχολούνται στο ίδιο αντικείμενο και προσφέρουν ισότιμη εργασία με τους μόνιμους υπαλλήλους της τράπεζας- είναι εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας. Εστω κι έτσι, το ζήτημα φαινομενικά έληξε εκεί, με τη «συγγνώμη» προς την εργαζόμενη. Τότε όμως άνοιξε το κουτί της Πανδώρας...

Η εργαζόμενη άρχισε να δέχεται πιέσεις από την εργοδότρια εταιρεία να υπογράψει χαρτί ότι είχε αντιεπαγγελματική συμπεριφορά, πράγμα το οποίο ουδέποτε δέχτηκε να κάνει.

Κατέφυγε στην Επιθεώρηση Εργασίας, όπως ήταν φυσικό, η οποία συνεδρίασε στις 31 Ιανουαρίου του 2017 και απεφάνθη ότι η εργοδότρια εταιρεία πρέπει να αντιμετωπίζει καλοπροαίρετα τους εργαζομένους, οι οποίοι μάλιστα έχουν γραπτές συστάσεις, αναφερόμενη στα ηλεκτρονικά μηνύματα που έχουν κοινοποιηθεί στην τράπεζα σχετικά με την άψογη συμπεριφορά και εξυπηρέτηση της εν λόγω εργαζόμενης αλλά και στο συγχαρητήριο e-mail από τον τομεάρχη της ΕΤΕ, που αναφερόταν με πολύ θερμά λόγια στην άριστη απόδοσή της. Λίγες μέρες αργότερα, στις 9 Φεβρουαρίου, η εργαζόμενη απολύθηκε.

«Κάπως έτσι οι καλοί υπάλληλοι της τράπεζας διώκονται. Επιβιώνουν μόνο όσοι, και για όσο διάστημα, αντέχουν τις προσβολές της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειάς τους. Πρέπει τώρα να δώσουμε ένα τέλος στις καταχρηστικές πρακτικές όσων θεωρούν ότι διοικούν το τσιφλίκι τους. Η εργοδοτική αυθαιρεσία και η καταπάτηση της αξιοπρέπειάς μας δεν θα γίνουν ανεκτά» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΔΑΠΤΤ.

Στις 13 Μαρτίου θα συζητηθεί εκ νέου η εργατική διαφορά στην Επιθεώρηση Εργασίας Καλλιθέας, με τον Σύλλογο και την εργαζόμενη να διεκδικούν επαναπρόσληψη.

Aπό efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου